Ważne Informacje

WAŻNE INFORMACJE
1. Obowiązuje wstawienie banneru - sprawdzam ;)
2. Wyniki staram się robić szybko, żebym nie miała za dużo roboty. Wszyscy wiedzą, jak to wygląda, kiedy jest po trzydzieści koni w jednej klasie - i weź tu wybierz trzy najlepsze...
3. Staram sie codziennie robić nowy konkurs, więc dla każdego coś dobrego. Proszę nie marudzić, że nie zdążyliście się zapisać na poprzedni - jest wiele innych hipodromów.

REGULAMIN
1. Jedna stajnia może zgłosić max 3 konie do jednej podkategorii.
2. Zapisując konia wybieramy tylko jedną podkategorię.
3. ZAWODY KILKUDNIOWE: Zapisujemy konie tylko do jednej podkategorii (np. N), a za nią stawiamy znak plusa pisząc konkurs, który jedzie dnia ostatniego (np. N + średnia runda). Jeśli się tego nie zrobi, koń z N zapisywany jest automatycznie do małej, koń z C do średniej, a konie z klas wyższych niż C, C1 - do dużej.

KON MIESIACA



niedziela, 7 lutego 2016

| 8 | Wyniki

Przepraszam za mój błąd - wszystkie konie, które jechały N zostały wpisane do małej rundy, te, które jechały C - do średniej, a te z CC i GP do dużej. Już sprecyzowałam regulamin + konie Hannah z Malinowego Wzgórza zostały wpisane tak, jak ona tego sobie życzyła, gdyż po klasie dopisała nazwę ostatniego konkursu.

SKOKI
Piątek
N
  1. Nightcall
  2. Coral Spring
  3. Cayenne
  4. Pardon Me
  5. Let's Get Crazy
C
  1. Brisingr
  2. Guns For Hands
  3. Oiseau Nocturne
  4. Sir Lancelot
  5. Age of Hero
CC
  1. Elie van de Kolmen
  2. Adalte Clear
  3. Vessel
  4. Paranoic Smile
  5. Perilous
GP
  1. Casall Ask & Amstar Son
  2. Diarado & Lintea Tequila
  3. Imothep
  4. Cephee
  5. Hickstead

Sobota
N
  1. Coral Spring
  2. Cayenne
  3. Nightcall
  4. Let's Get Crazy
  5. Pardon Me
C
  1. Oiseau Nocturne
  2. Sir Lancelot
  3. Guns For Hands
  4. Brisingr
  5. Age of Ultro
CC
  1. Vessel
  2. Black Widow
  3. Adalte Clear
  4. Paranoic Smile
  5. Elie van de Kolmen
GP
  1. Casall Ask
  2. Amstar Son & Lintea Tequila
  3. Imothep
  4. Hickstead
  5. Resurrected Rose

Finał
Mała Runda
  1. Nightcall
  2. Cayenne
  3. Thunderhoeve
  4. Coral Spring
  5. Let's Get Crazy
Średnia Runda
  1. Oiseau Nocturne
  2. Sir Lancelot
  3. Brisingr
  4. Sangriento
  5. Jasmine Flower
Duża Runda
  1. Casall Ask
  2. Amstar Son
  3. Hickstead
  4. Imothep
  5. Lintea Tequila

Chciałabym wyróżnić dwa konie podczas tych zawodów: Casall Ask oraz Amstar Son. Nie mogę się na nie napatrzeć! Oficjalnie mianuję ich tytułem Najlepszego konia podczas CSI w skokach.

                                              

WESTERN
+ Reining
  1. Bueno Star
  2. Gotta Slide Outlaw
  3. Gambit
+ Pleasure
  1. Gambit
  2. Nestor
  3. Little Death
+ Cutting
  1. Bueno Star
  2. Via Forta Gustelj
  3.              
+ Barrel Racing
  1. Snake's Flair
  2. Astra
  3.              
+ Halter
brak koni zgłoszonych do konkurencji: halter

+ Pole bending
  1. Snake's Flair
  2. Efrafa
  3.              

    + Trail
    1. Nestor
    2. Little Death
    3. Norton

    Po raz kolejny wspaniały Bueno Star króluje, choć nie tylko on, ale przede wszystkim konie z Anarkii. Bueno Star otrzymuje miano Najlepszego konia zawodów, a ja osobiście chciałam wyrazić mój podziw i złożyć gratulacje o pracę, jaką wkłada Esmeralda w prowadzenie stajni oraz swoje konie. Pierwszy raz widziałam, aby każdy koń miał tak starannie dopracowany boks, opis oraz treningi!


    4 komentarze:

    1. Dzięęęki <3 Już dawno nikt tylu komplementów w moją stronę nie wypowiedział, jest mi niesamowicie miło :))
      Mam tylko jedną sprawę, bo zauważyłam błąd - Norton nie był zapisany do cuttingu (był tylko do trailu), ale za to do cuttingu zapisywałam Via Forta Gustelj. Poprawisz? :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      OdpowiedzUsuń
    3. dziękuję za osiągnięcia i docenienie Casalla! :)

      OdpowiedzUsuń

    © Agata | WS
    x x x x x x x.